Propozycje zadań projektowych:
 
 - Graficzny
     model gniazda robotów
 Wymagania na ocenę 3,0:
 - Opracowanie własnej siatki robota na podstawie zdjęć lub zdobytej
     dokumentacji;
 - Opracowanie własnej prostej animacji robota uruchamianej automatycznie po
     uruchomieniu programu
 - Opracowanie oświetlenia robota.
 Wymagania na ocenę 3,5:
 - Uzupełnienie sceny o teksturowane elementy
 - Wprowadzenie na scenę co najmniej drugiego robota
 Wymagania na ocenę 4,0:
 - Uzupełnienie sceny o otoczenie (fragment hali fabrycznej, laboratorium
     itp.)
 - Wprowadzenie dla robotów dodatkowych stopni swobody: poruszanie się na
     podwoziu lub taśmociągu
 - Uzupełnienie animacji o symulację przekazywania pomiędzy robotami
     przedmiotów (można to zrobić przez kontenery lub taśmociągi)
 Wymagania na ocenę 4,5:
 - Wprowadzenie drugiego typu robota (innej siatki)
 - Opracowanie interfejsu graficznego dla aplikacji umożliwiającego np.
     oglądanie sceny z kilku wybranych widoków, ustalanie parametrów animacji,
     zmianę animacji, zmianę warunków oświetlenia, wyświetlenie ilości klatek
     na sekundę itp.
 Wymagania na ocenę 5.0:
 - Uzupełnienie sceny o własne dodatkowe rozwiązania (np. dodatkowe efekty
     świetlne – spawanie, wprowadzenie shaderów, wieloteksturowania,
     przezroczystości, mgły)
 - Lub: Zaproponowanie programu do konfiguracji modelu gniazda robotów.
 - Lub: Zaproponowanie programu do programowania ruchu robotów.
- Konstruowanie
     modelu robota z zastosowaniem modeli z programu Blender.
 Należy zaproponować technikę włączania do programu napisanego w OpenGL
     obiektów opracowanych w programie Blender. Z obiektów należy na poziomie
     OpenGL stworzyć prosta animację.